Publiczna Szkoła Podstawowa w Popielowie

46-090 Popielów, ul. Powstańców 14

Plan lekcji

Jadłospis

Statystyki

  • Odwiedziło nas: 142291
  • Do końca roku: 250 dni
  • Do wakacji: 63 dni

2024/2025

EEG Biofeedback

mgr Natalia Strząbała, mgr Aleksandra Wenger

Wprowadzenie EEG Biofeedback do pracy z dziećmi w szkole podstawowej, szczególnie w klasach 1-3, pozwala na wsparcie ich rozwoju psychofizycznego oraz procesów poznawczych. Wśród celów realizacji innowacji znajdują się m.in.: poprawa koncentracji uwagi i zdolności uczenia się, redukcja stresu i napięcia emocjonalnego u dzieci, rozwój samokontroli oraz umiejętności radzenia sobie z emocjami, wspieranie dzieci z trudnościami w nauce, zaburzeniami uwagi (np. ADHD) czy problemami z motywacją
Klimat rówieśniczy

mgr Anna Antczak, mgr Karolina Lisowska

Program skierowany jest do uczniów klas młodszych i ma na celu nie tylko zwiększenie świadomości na temat przemocy rówieśniczej, ale również budowanie empatii i odpowiedzialności wśród młodzieży. Podczas regularnych warsztatów uczestnicy: zgłębią wiedzę na temat bullyingu, jego przyczyn i konsekwencji, poznają sposoby reagowania na przemoc, przygotują materiały edukacyjne, które będą skierowane do całej społeczności szkolnej. Dzięki połączeniu wiedzy teoretycznej i działań praktycznych uczniowie staną się ambasadorami pozytywnych zmian, promując wartości takie jak szacunek, współpraca i wsparcie.

W matematyce nie ma drogi specjalnie dla królów

mgr Maria Nawrot

W zajęciach pozalekcyjnych biorą udział uczniowie uzdolnieni matematycznie, którzy poszerzają swoją wiedzę. W niektórych działaniach warsztatowych uczestniczą rodzice.

W świecie mediów

mgr Marcin Luszczyk

Warsztaty dziennikarsko-redaktorskie służą zaznajomieniu uczniów z medialnym światem. Uczestnicy zajęć dodatkowych poznają pracę redaktora i zasady kulturalnego zachowania, uczą się obsługi sprzętu fotograficznego i programów do edycji zdjęć, doskonalą się w płynnym (a przede wszystkim bezpiecznym) poruszaniu się w przestrzeni wirtualnej, tworzą własne teksty publicystyczne.